Niinpä siinä sitten kävi, että lähdettiin reilun 600km:n päähän sairastamaan. Oltiin siis vajaa viikko Tomin talvilomia viettämässä Nurmeksessa. Ensin sairasti Lari ja Tomi ja sitten minä. Kotimatkalla olin vielä aika kovassa kuumeessa. Onnekseni Tomi ajoi koko matkan niin mä sain huilia takapenkillä.

Nurmeksessa oli lunta kyllä ihan muille jakaa ja pakkasta. Lunta oli puolisenmetriä ja mittari näytti lähes joka aamu n.23 miinus astetta. Tarkoitus oli hiihtää, laskea mäkeä lasten kanssa ja lumikenkäillä yms yms. No ekana päivänä oltiin pulkkamäessä harjuilla ja sitten illalla Larilla nousi kuume. Hiihtämään ehdin itse kertaalleen ja samana iltana nousi mulle sitten kuume ja kovassa kuume olikin sillä sai syödä lääkettä ihan urakalla, jotta kuume pysyi edes alle 39 asteen! Nyt sitten riesana vielä lähtenyt ääni, räkä ja yskä Otsan rypistys.

 

Popan ja Ruutin agi-kisat

Ennen lomalle lähtöä tuli käytyä viikonloppuna kisoissa. Lauantaina olin Popan kanssa Liedossa. Tuloksina 10, 10 ja 0 eli ei vieläkään tuplia. Ruutilla sitten sunnuntaina Kirkkiksellä ykkösissä. Nyt ei hääppöstä tulostasoa tallailtu, sillä eka rata oli aikamoista räpellystä tuloksena 15 ja toinen rata olis ollu ilman väärää rataa tosi hyvä. Ruuti pääsi viuhahtamaan Nolostunut mun selän takaa lemppariesteelleen eli A:lle.