Eilen oli siis lapsilla kylpypäivä ja siinä samassahan sai minun kallisarvoinen muistitikkunikin kylpemiset. Meillä on siis tuollainen "iso" poreamme, jossa molemmat lapset oli kylvyssä. Otinpa sitten Moonan pois aikaisemmin, että Lari pääsi hiukan runsaampaan veteen pulikoimaan. Moonalle vaatteet päälle ja mä aloin vielä imuroimaan (Tomi oli siis jossain muualla kuin kotona). Kylppärin ovi oli auki, että pysyn perillä Larin touhuista. No näinhän minä, että Moona siellä sitten oli katselemassa Larin kylpemistä, mutta mitäs tuosta. Imuroinnin kesken kuulin Larin huutavan "äiti - Moona heitti kylpyyn jotain". Juoksen katsomaan ja Larilla muistitikku kädessä, minkä se oli ammeen pohjalta saalistanut Huuto. No onneksi ei sentään mun puhelin päässyt veteen Silmänisku.

Vielä en ole uskaltanut testata sitä, että miten toimii vai toimiiko ollenkaan? Ajattelin antaa sen ainakin kuivua rauhassa ja katotaan sitten vai onko kellään kokemuksia uitetuista muistitikuista?

Mulla on kyllä hitusen huono karma noiden muistitikkujen suhteen. Pari olen jo hävittänyt ja nyt yksi pääsi sitten kylpemään. Ja noissa kaikissa on ollut aina Lägin hallituksen pöytäkirjoja + muuta lägin sälää. Onneksi olen nyt säännöllisesti talletellut niitä lägin koneelle, ettei tämäkään pitäisi mikään suuri katastrofi olla.