Viljo haastoi minut kertomaan 7 totuutta itsestäni. Hmmm, tässäpä niitä nyt sitten tulee...

1. Mä rakastan agilityy ylikaiken. Onneksi mä pääsen tuon mun emännän kanssa usein agilitaamaan. Musta on ihan sietämättömän vaikeata katsoa treeneissä taikka kisoissa kun muut menee agilityy, sillä mä siis mä haluaisin olla aina vaan siellä radalla. Mä siis jaksaisin hyppiä vaikka maailmanloppuun asti.

2. Edelliseen liittyen emännän mukaan mä oon sellainen "minä minä" tyyppi, kun mä vaan haluun että mut huomioidaan aina ekaksi. Jos mä en saa huomiota tarpeeksi niin mä kyllä osaan sitä hakea. Ärsyttää kun mä en saa ekaksi ruoka kuppiani vaan Into saa ruokansa aina ennen mua. Se on kyllä niin väärin...

3. Ruokaan liittyen pääsenkin kolmanteen totuuteen itsestäni eli mulla on aina nälkä ja mun mielestä mä saan ihan liian vähän ruokaa.Sen takia mä siis varastelen ruokaa aina kun mahdollista siis aina kun Lari jättää pöydälle jotain. Emäntä aina vaan väittää, että mun täytyy olla timmissä kunnossa agilityn takia, mut kyl mun mielestä mun pitäisi saada vähän enemmän ruokaa sillä kaikki muut meillä saa ruokaa enemmän jopa Tahvo.

4. Mä oon myös tosi iloinen tyyppi. Sen mä näytän ainakin silloin emännälle tosi selkeästi kun se tulee kotiin. Mä juoksen ovelle vastaan iloisesti haukahdellen ja häntääni ja samalla koko kroppaani heilutellen. Mutta emäntää ja muitakaan päin en kuulemma saisi laisinkaan hyppiä välillä en vaan pysty hillitsemään itseäni.

5. Mun lemppari nukkumapaikkani kotona on sängyn ja sohvan aluset. Yöllä mä nukun emännän sängyn alla ja päivisin (silloin kun en oo ulkona) nukun olkkarin sohvan alla. Se sohvan alunen on kyllä tosi ahdas paikka. Mulla aina tosi hankala päästä sieltä pois, sillon se on inhottavaa kun sattuu tulemaan joku vieras ja pitäisi päästä äkkiä ovelle vastaan. Tällöin mä raapien ja vinkuen yritän saada emännänkin tajuamaan että tulisi jo mua auttamaan, mut ei se vaan ikinä tuu apuun.

6. Ruuti on mun "best friend". On se kyllä kiva kun noi tajusi ottaa niin pian tuon Ruutin mun kaveriksi. Viime aikoina on kyllä alkanut vähän ärsyttää kun lenkeillä nykyisin Ruutilla tuntuu olevan vaan lintujen etsiminen mielessä eikä mun kanssa juokseminen... Mutta kyllä se onneksi pihalla mun kanssa paljon leikkii.

7. Mä oon kuulemma aika mustasukkaista tyyppiä, sillä mä en tykkää siis ollenkaan että tuo emäntä silittelisi/rapsuttelisi ketään muuta. Jos se alkaa rapsuttelemaan jotain niin mä meen kyllä salamana ajamaan sen pois mun emännän luota. Emäntäni on siis vain ja ainoastaan mun. Välillä mua ärsyttää yli kaiken jo se että sen pitää huomioda Ruutia, Intoa ja Tahvoakin mun lisäksi. Varsinkin mua inhottaa jos se rupee lääppii Tahvoa, sitten ainakin mä meen väliin samantien. Mä en meinaan päästä tuota Tahvoa Moonankaan lähelle, jos Moona on lattialla köllöttelemässä. Eihän sitä ikinä tiedä mitä se Tahvo oikein Moonalle tekisikään.

Nää jutut tuli nyt ekaksi mieleeni, ois mulla ollu vielä paljon muutakin kerrottavaa mutta tuskin kukaan niitä kaikkea jaksaisi lukea tai tietysti kyllähän mä nyt sen verran mielenkiintoinen tyyppi oon et pitäisi jaksaa. Mä haastankin sitten EASYN  (joka on mun seurakavereita) ja COLAN 
  (koska se on mun parhaan kaverin sukulaisia) kertomaan muille 7 totuutta itsestään.