Yritin tänään toimia parturina, huom. yritin ainakin kovasti ;). Päätelkää itse seuraavista kuvista miten onnistui. Poitsu oli aika kiltisti paikoillaan mun sylissä, oliskohan johtunut niistä nameista joilla mä sen lahjoin olemaan paikoillaan.

Tässä kuva pehkopäästä:

436384.jpg

...ja parturoinnin tulos:

436381.jpg

Siisti poika nyt vai mitä, kunhan ei vaan mene turhan tarkkaan ja läheltä tutkailemaan ;). Niin ja tänäänhän oli siis naistenpäivä, joten hyvää naisten päivää kaikille naisille! Ja muthan siis yllätettiin tänään aika perinpohjasesti, kun tuo mun rakas mies oli tuonut kotiin keittiön pöydälle kimpun (mun lemppari kukkia) tulppaaneja sillä aikaa kun olin ollut agilitaamassa Popan kanssa :) - ihana yllätys! (varmaan arvaattekin kun tästä kirjoittelen, että aika harvakseltaan noita kukkia oon saanut)

436387.jpg