Eilinen päivä meni kirjaimellisesti jutellessa vessanpöntön kanssa. Noin puolentunnin välein parhaimmillaan tuli juostua vessaan ja lopulta kun oli jo aamupalat yrjötty niin sitten piti yrjöillä limaa sekä vaahtoa. Kuulostanee varmaan erittäin mielenkiintoiselta ja vielä mielenkiintoisemman tilanteesta tekee sen, että Lari alkoi sitten siinä päivällä myös oksentelemaan.

Kuvitelkaapas vai mielessänne seuraavanlainen tilanne. Moona on juuri herännyt päiväunilta. Lari oli nukahtanut sohvalle viereeni. Siitä kun Lari heräsi sanoo hän ekana että paha olo. No mä sain pojan äkkiä nostettua ylös sohvalta, mutta sittenhän NE tuli siihen olkkarin lattialle ja matolle. Ja Moona alkaa konttaamaan iloisesti kohti, että mitä kivaa täällä on. No mä nappaan tytön pinnasänkyyn, mistä se ei tietenkään tykkää ollenkaan. Vihainen puhelu miehelle, että nyt alat vähän äkkii tulee kotiin sieltä töistä, että täällä on täysi kaaos. Lari vielä vessaan oksentaa lisää ja riisuu likaiset vaatteensa päältä. Mä oon yrittänyt siivota Larin jätöksiä lattialta ja sitten tuleekin mulla kiirus vessaan. Tomi tuleekin jo vihdoin kotiin ja näky ja haju oli kuulemma aika sanoin kuvaamaton...

Tomi on sitten tänään taudin pauloissa. Moona on onneksi ainakin toistaiseksi selvinnyt puhtain paperein. Ittellä on jo ihan hyvä olo, ainoastaan hyvin väsynyt olotila. Pientä kevyttä ruokaakin on saanut tuloksekkaasti syötyä. Sain onneksi vaihdettua tämän päiväisen Jaakon koulutukseni ensimmäisestä ryhmästä viimeiseen ryhmään, niin ehtii vähän parempaan kuntoon...